Name: Leo Krommenhoek
Date: 25-Jun-19

Recensie: een belevenis die je mee gemaakt moet hebben.

Name: Fred v/d Veen
Date: 19-Jun-19

Name: Liliane
Date: 15-Jun-19

Recensie: Goed te doen. Verwacht geen luxe, maar overall prima en een belevenis.

Name: Tamara
Date: 06-Jun-19

Recensie: Relaxed maar koud met airco en tl verlichting. Niet veel geslapen. Wij zijn heen trein en terug bus en kan dit aanbevelen. Verveeld niet.

Name: johan
Date: 28-May-19

Recensie: wat een belevenis , goede kwaliteit , ik sliep boven wat koud was door de airco , prima geslapen , beneden slapen beter en ruimer, de sfeer in restauratiecoupe top ,wat een sfeer , je slaapt veel beter dan in een vliegtuig .

Name: fam. koster
Date: 25-May-19

Recensie: Dit is iets waarvan ze zeggen je moet het een keer meegemaakt hebben.dat hebben we maar de volgende keer nemen we toch echt een binnen vlucht . Je bent heel lang onderweg ,je slaapt slecht je komt oververmoeit aan .Nee geen aanrader

Name: Hubert Lambert
Date: 25-May-19

Name: Rob en Annemieke
Date: 23-May-19

Recensie: Je moet het een keer gedaan hebben zegt men. Wij hadden de trein van 18.00 uur. Geen ijskoude coupé maar comfortabel. Medewerkers in de trein super leuk en vol humor. De onderste slaapplaatsen zijn heel goed te doen. De bovenste minder omdat de tl verlichting recht in je gezicht schijnt. Voldoende eten en drinken te verkrijgen. Alleen de toiletten waren iets minder.

Name: Harry Roelofs
Date: 16-May-19

Recensie: We zijn met de nachttrein van Chiang Mai naar Bangkok gereist. Aan boord wordt indien gewenst een prima diner en ontbijt geserveerd. In een mum worden de stoelen omgetoverd in twee bedden boven elkaar. Uiteraard is het geen 4-sterrenhotel, maar het reizen op deze wijze was goed te doen en ook een leuke ervaring.

Name: john
Date: 01-May-19

Recensie: Bijzondere ervaring. 1ste klas geboekt en dat heeft het voordeel dat je een eigen coupe hebt. bedden hebben voldoende lengte.

Name: Charles Arts
Date: 22-Apr-19

Recensie: Mooi om te doen en wederom goed geregeld door Greenwood. Ook nog geslapen!

Name: Fam. Burghard
Date: 22-Apr-19

Recensie: Reizen met de trein in Thailand is een belevenis en helemaal de nachttrein naar Chiang Mai. Houdt wel rekening met de kou, want de airco staat bijna altijd op volle kracht. Naar men zegt, is de tweede klas slaapwagon het leukst. Je hebt daar contact met andere passagiers. Beetje primitief, maar als je van internationale contacten houdt erg leuk!

Name: Raoul Regout
Date: 14-Apr-19

Recensie: We hebben 2x met de nachttrein gereisd. De eerste keer van Bangkok naar Ubon Ratchathani; de tweede keer van Bangkok naar Surat Thani. Beide reizen zijn goed verlopen, het is een prima manier om per nachttrein te reizen door Thailand.

Name: Jan
Date: 05-Apr-19

Recensie: Wij hadden de slaaptrein tussen Surat Thani en Bangkok vooraf geboekt met een slaapplaats en dat is een comfortabele manier van reizen. In dit geval sliepen we in een wagon waar alle stoelen omgebouwd werden tot bed en ook daarboven een slaapbed werd gehangen. Je slaap dus met ca. 40 mensen in een treinstel. In ons geval was 's-nachts alles rustig en hebben we zeer goed geslapen. Voordeel is dat je geen hotel nodig hebt en dat je geen vakantiedag verliest aan reizen. Je komt uitgerust aan op de bestemming. Wij hadden wel gereserveerd maar alle plekken waren boven dus je moet dan een heel klein trapje behendig kunnen beklimmen. Mensen die vaker de nachttrein reserveren hadden de onderste slaapplekken gereserveerd wat handiger is als je iets ouder bent. Ook zijn er treinstellen waarbij je een 4-persoons coupe als slaapruimte hebt. Dat is voor gezinnen wellicht makkelijker maar die rijden wellicht alleen op de trajecten tussen Bangkok en Chiang Mai. Ter plekke reserveren kan ook maar wij spraken backpackers die geen bed meer in de trein hadden. Zij moesten de hele nacht op een bankje zitten. Ik kan me niet voorstellen dat je daarmee uitgerust op bestemming aankomt. M.i. kun je dan beter overdag reizen.

Name: Frank
Date: 05-Apr-19

Recensie: Tja, het blijft elke keer een uitdaging maar dat is een persoonlijke mening.

Name: Merel van den Bosch
Date: 29-Mar-19

Recensie: Twee maal de nachttrein gehad. Beide kerenprima bevallen. Schoon beddengoed, niets mis mee.

Name: John
Date: 21-Mar-19

Recensie: Wij hebben genoten van de reis. Wel 1ste klas. Bed heeft voldoende lengte ook voor een lange mensen. trein komt blijkbaar nooit op de opgegeven tijd aan daarom is het goed dat je gewekt wordt door de steward.

Name: Familie Baars
Date: 09-Mar-19

Recensie: Owowow de nachttrein van Bangkok naar Pitsanulok.We vertrokken met een flinke vertraging en het leek erop dat niemand ons kon vertellen waar we er uit moesten. Uiteindelijk kwam één van de personeelsleden wel langs maar we hadden nog amper tijd onze spulletjes bij elkaar te zoeken. Het hoort wel gewoon bij de prachtige reis die we hebben gemaakt, wij vonden het dan ook niet erg. Hou je van zekerheid en weinig stress dan zou je misschien kunnen overwegen een vliegticket te kopen :)

Name: fam. Rutten
Date: 08-Mar-19

Recensie: soms is het ijskoud in de trein, zorg voor voldoende kleding. Een vertraging van een uur is niets! Wel een gemakkelijke manier van reizen. 's avonds instappen, slapen en de volgende ochtend ben je op je bestemming.

Name: Ad Westerhout
Date: 28-Feb-19

Recensie: voor mij persoonlijk was de treinreis dramatisch. ik heb de hele nacht geen oog dicht gedaan (kan sowieso niet in de trein slapen). IK zal het niet meer over doen.

Name: peter van der Horst
Date: 20-Feb-19

Recensie: De nachttrein (2de klasse) is avontuurlijk. De spartaanse begeleidster stuurt iedereen om 21:00 naar bed maar dat kan de pret niet drukken. De overdreven koud staande airco wel... Toilet is heel basic maar wordt regelmatig schoongemaakt. Het traject duurde uiteindelijk 3 uur langer dan voorzien. Maar het eten (dat gebracht werd vanuit de restauratiewagen was echt lekker. De beste curry van onze hele reis had ik op de trein!

Name: X. Jansen
Date: 08-Feb-19

Recensie: De nachttrein van Bangkok naar Surat Thani: enigszins het backpackers-gevoel, met slapen in een slaapzaal. Alles wel prima geregeld en zeer goede service!

Name: Mischa en Kees van Leeuwen
Date: 31-Jan-19

Recensie: De treinreis was een belevenis. Heerlijk dat we een eigen compartiment hadden. Klein maar wel rustig.

Name: Mario Burger
Date: 28-Jan-19

Recensie: Treinreizen. Treinreis van BKK naar Hua Hin. Leuke en mooie rit

Name: Simone van Mierlo
Date: 22-Jan-19

Recensie: Zoals bekend bij jullie zaten we in de trein die ‘s nachts ontspoorde. Gelukkig voor ons zijn we er goed afgekomen en zijn we in de loop van de ochtend door een dubbeldekbus verder vervoerd naar Chiang Mai. Was verder goed geregeld allemaal door de Thaise mensen ter plekke. We hebben Greenwood gebeld en Ernst-Otto Smit heeft ons later nog teruggebeld om te vragen hoe het was, erg fijn.

Name: Ruud
Date: 22-Jan-19

Recensie: Wij zijn niet met de trein gegaan omdat die niet naar het noorden reed i.v.m onderhoud aan het spoor. Wij zijn met een VIP bus gegaan en dat was uitstekend. Goede services en wij zaten heel goed. Konden goed slapen.

Name: Johan
Date: 20-Jan-19

Recensie: De nachttrein die we naar Surat hadden genomen vanuit Bangkok was een tegenvaller. Men was ons meer dan 2 uur op voorhand komen oppikken om naar het station te gaan waar we op 10 minuten waren en de trein had meer dan 3 uur vertraging dus na zo een 5 uur in het station te zitten hadden we het wel gezien. Op de trein zelf hebben we niet kunnen slapen,de deur van de wagon sloot niet en stond altijd open en dicht te klappen, we hebben geprobeerd deze met een touw dicht te houden maar dit werd prompt door de controleur verwijderd, de wagons waren ook volledig versleten. Eerlijkheidshalve moet ik ook zeggen dat we van Surat ook met de trein terug naar Bangkok zijn gegaan en hier hadden we een modernere wagon en het comfort was een stuk hoger. Uiteraard voor de prijs van het ticket mag je niet te veel klagen.

Name: Van der Linden
Date: 17-Jan-19

Recensie: Op terugweg een prachtige nieuwe trein. Hoewel vaak weinig geslapen zouden we zo weer op deze manier gaan rizen

Name: rian
Date: 15-Jan-19

Recensie: grappige ervaring en prima manier om de grote afstand te overbruggen. Bovenbedjes zijn wat smal maar beneden kun je echt best goed een nachtje slapen.

Name: Diana & RIck
Date: 29-Dec-18

Recensie: Vertraging, matige bedden in een lange gang.

Name: Niels
Date: 21-Dec-18

Recensie: Nachttrein naar Chiang Mai is gewoon een belevenis. Wel een die ik niet had willen missen. Goed geslapen!

Name: fam. Pleijsier
Date: 11-Dec-18

Recensie: Zou ik nooit meer doen. 2e klas gereisd. Ondanks waarschuwingen hadden we het alsnog ijs- en ijskoud. Voor dat geld beter even vliegen vanuit Bangkok naar Chiang Mai.

Name: Eric Commandeur
Date: 08-Dec-18

Recensie: We hebben niet met de trein gereisd.

Name: Nick
Date: 27-Oct-18

Recensie: Aanrader. Goed geslapen, nette trein met airco.

Name: Verbrugge
Date: 28-Sep-18

Recensie: Trein reis viel erg tegen,er was alleen 2de klas beschikbaar,had wel 1ste klas aangevraagd. reis van Chiang Mai naar Bangkok duurde 12 uur,niet veel been ruimte we zullen het geen 2de keer doen verder zie je wel veel van het land.

Name: Berno lanza
Date: 26-Sep-18

Recensie: De treinreis opzich is al een hele ervaring die ik zeker zal aanraden. Onthoud hierbij wel dat niks inclusief is en het personeel vroeg in de morgen met de bonnetjes langskomt en hiervoor hoge bedragen rekent.

Name: Debbie
Date: 10-Sep-18

Recensie: Een prima manier om naar het noorden te reizen.

Name: Sandra Burger
Date: 08-Sep-18

Recensie: Een bijzondere ervaring met de nachttrein. Wij hadden een 1e klas ticket en dus een eigen coupe, maar zaten wel in een hele oude, vieze trein nr. 13. Van andere reizigers hoorde wij dat trein nr 10 en 15 een stuk beter en schoner zijn. Een binnenlandse vlucht is goedkoper dan de nachttrein 1e klas.

Name: Marjolein van Groen
Date: 07-Sep-18

Recensie: super leuk om eens mee te maken en een prima manier van reizen. houdt wel rekening met minimaal 2 uur vertraging

Name: Rob
Date: 06-Sep-18

Recensie: Een ervaring om niet te missen, die nachttrein naar Chiang Mai. Wat een efficiency. Redelijk goed gegeten ook en prima geslapen

Name: nico deboot
Date: 04-Sep-18

Recensie: leuke ervaring

Name: Spaargaren
Date: 03-Sep-18

Recensie: Leuke ervaring,weinig geslapenð

Name: Christa
Date: 31-Aug-18

Recensie: Nachttrein is prima. Al eerder heel goede ervaringen mee gehad. Was overigens ook door Greenwood Travel vezorgd. Bedden zijn al opgemaakt als je wat later inchecked, keurig verzorgd ! Alleen is er weinig ruimte voor wat grotere trolley's. Maar dat is een toeristen-probleem. We moeten zelf gewoon minder meenemen (!)

Name: Christian Knulst
Date: 31-Aug-18

Recensie: we hebben 2 keer gebruik gemaakt van de nachttrein. Voor ons ideaal. We hebben lekker geslapen. Maar voor mensen die wat groter en langer zijn denken we dat het niet zo fijn zal zijn. De bedden zijn vrij klein. Maar voor ons prima en een hele belevenis, Ze rijden alleen niet op tijd. Maar dat maakte voor ons niets uit. het is tenslotte vakantie.

Name: Tjeerd

Recensie: Leuk en comfortabel

Name: Fam Beekhuijsen
Date: 29-Aug-18

Recensie: We hebben genoten van de 2e klas nachttrein van Ayutthaya naar Chaing Mai! De kinderen nestelden zich direct in hun bedden en met de gordijntjes bij hadden ze allemaal hun eigen 'hutje'. Een heerlijke manier om met kinderen zo te reizen! Iedereen heeft prima kunnen slapen en kwam uitgerust aan in Chiang Mai!

Name: Paul A
Date: 28-Aug-18

Recensie: Prima nachttrein. Alcohol is verboden aan boord, een blikje bier wat ik net geopend had werd ingenomen en vervangen door flesje water. Geen probleem, maar ik wist niet van alcoholverbod.

Name: Inge Leeflang
Date: 25-Aug-18

Recensie: Prima manier van reizen, dit was voor ons de tweede keer en dat ga ik zeker nog een keer doen.

Name: Sabine De Rijck
Date: 22-Aug-18

Name: Marja Baven
Date: 22-Aug-18

Recensie: Een leuke ervaring de nachttrein. Mocht je met eigen gezin willen reizen neem dan 1e klas ticket. 2e klas is wel heeeeel gezellig....Slapen gaat prima, de trein maakt bijna geen herrie.